DN-internal-logoUAB „Universalios valdymo sistemos“ nuo pat bendrovės įkūrimo pradžios  didžiausią dėmesį teikė klientų aptarnavimo paslaugų kokybei. Remonto ir aptarnavimo tarnyba dirba visą parą be išeiginių dienų. Aukštos kvalifikacijos darbuotojai atlieka garantinį ir pogarantinį remontą bei prižiūri profilaktiškai sumontuotą kuro kolonėlių įrangą, valdymo bei kasos sistemas. Remonto darbams naudojamos atsarginės dalys, kurios yra importuojamos tiesiai iš gamintojų, todėl garantuojame aukščiausią remonto ir techninės priežiūros kokybę.

Šiuo metu sudaromose sutartyse su klientais visoje Lietuvos teritorijoje nustatomas gedimo šalinimo (įskaitant atvykimą), o ne reagavimo į problemą laikas.

Atsižvelgiant į klientų poreikius, sukurtas didelis automobilių parkas greitam servisui užtikrinti visoje Lietuvoje. Šiuo metu įmonėje dirba 17 aukštos kvalifikacijos aptarnavimo specialistai. Priežiūrą vykdo sertifikuoti darbuotojai, turintys asmeninius nustatyto modelio kasos aparato aptarnavimo specialisto pažymėjimus. Įvairių tipų kolonėles prižiūri atitinkami tos srities specialistai.

mapsasLatvijoje ir Estijoje serviso darbą mūsų klientams atlieka UVS filialai, įsikūrę šalių sostinėse ir turintys atstovus didžiausiuose miestuose.

Lietuvoje visais gedimų ar sutrikimų klausimais, pagalba suteikiama visą parą telefonu, o darbo laiku faksu ir el. paštu.

Telefonu: +370 700 55022 (visą parą)

Elektroniniu paštu: helpdesk@uvs.lt

Visos priimamos užklausos yra registruojamos serviso tarnybos darbų valdymo ir kontrolės sistemoje, kurios pagalba yra sekama, kad į visus klausimus būtų laiku atsakyta ir išspręstos iškilusios problemos.