Back Office
Prekybos valdymo sistema

Back Office (toliau BO) –  tai prekybos tinklo informacinės sistemos komponentas, skirtas automatizuoti visus prekybos procesų etapus prekybos vietose (t.y. padaliniuose).

BO yra orientuota į mažmeninės prekybos įmones, tačiau yra galimybė vykdyti didmeninę prekybą.

BO tikslas – valdyti vieną ar daugiau prekybos vietų, vykdyti prekių judėjimo apskaitą, pradedant nuo prekių pirkimo, gamybos iki jų realizacijos (t.y. pardavimo), palengvinti visos prekybos tinklo informacijos rinkimo, sisteminimo, saugojimo ir apdorojimo procesus.

 

išsisaugoti produktą atmintyje
arba užklauskite kainos projektų vadovo

PAPILDOMA INFORMACIJA

Nauda prekybos įmonei BO naudojimas padidina įmonės konkurencingumą, užtikrinant, kad visi prekybos procesai yra atliekami greičiau ir patikimiau.
BO susideda iš modulių atsakingų už tam tikrų prekybos proceso funkcijų vykdymą. Visi moduliai dirba vienos duomenų bazės (DB) ribose, užtikrinant duomenų vieningumą, procesų bendradarbiavimą bei išvengiant duomenų dubliavimosi ir informacijos srauto pertekliaus.
BO suteikia galimybę stebėti prekybos procesų vykdymą, duomenų keitimosi procesus tarp sistemos elementų ir bendrą darbų atlikimą. Laiku pastebėjus klaidas, užtikrinamas jų greitesnis ir lenvesnis pašalinimas, kuris leidžia išvengti neigiamų padarinių ar sumažinti žalą.
BO pasižymi praktiška ir patogia ir lengvai valdoma vartotojo sąsaja, todėl sistemos vartotojai greitai ir lengvai išmoksta dirbti su programa.
Vartotojo sąsaja palaiko kelias kalbas, todėl BO gali būti ypač naudingas įmonėms turinčioms filialus įvairiose šalyse.
Patogi vartotojų administravimo sistema užtikrina duomenų saugumą ir konfidencialumą bei apsaugo nuo neteisėtos prieigos prie sistemos
Užtikrinamas aukštas integracijos su prekybos technine ir programine įranga lygis (pavyzdžiui, su POS, kainų tikrintuvais, kaupikliais, svarstyklėmis ir pan.)
Sistema pritaikyta prie komunikacijos su verslo valdymo sistema SAP
Patogu vykdyti BO sistemos priežiūrą, konfigūraciją, atnaujinimus, administravimą, nes visi išvardyti procesai vyksta centralizuotai – su Head Office (HO) sistemos pagalba
Procesų automatizavimas Asortimento valdymas
Prekių judėjimo apskaita (pajamavimas,    išlaidavimas ir kt.)
Grąžinimų apskaita ir įforminimas
Prekių nurašymas
Inventorizacijos proceso vykdymas ir kontrolė.
Užsakymų formavimas
Pardavimo proceso valdymas
Pirkimo procesų valdymas
Didmeninės prekybos valdymas
Gamybos procesų valdymas
Prekių etikečių spausdinimas
Akcijų ir nuolaidų valdymas
Prekių realizacijos analizės galimybės
Apsikeitimas duomenimis su kita prekyboje naudojama programine įranga