Elektroninis duomenų apsikeitimas (EDI)
Elektroniniai mainai

Elektroninis duomenų apsikeitimas (EDI) – tai įrankis skirtas komercinės informacijos apsikeitimui tarp verslo partnerių.

Pagrindiniai privalumai:

  • Sąnaudų, susijusių su „popieriniu“ dokumentų apdorojimu, sumažinimas: darbuotojai, eksploatacinės medžiagos, orgtechnika ir t.t.
  • Dokumentų perdavimo procese nebelieka būtinybės naudoti el. paštą, telefoną, faksą;
  • Klaidų ir netikslumų sumažinimas sąskaitose, užsakymuose bei kituose pirminiuose dokumentuose;
  • Taupumo rodikliai įdiegiant EDI:
    • 70% sumažėja poreikis personalui
    • 80% sumažėja išlaidos eksploatacinėms medžiagoms

 

išsisaugoti produktą atmintyje
arba užklauskite kainos projektų vadovo

Techninė informacija

Užsakymų privalumai Užsakymo būsenos stebėjimas (išsiųstas, perskaitytas, neperskaitytas). Užsakymo gavimo faktas gali būti oficialiai patvirtintas EDI-tiekėjo ir naudojamas kaip įrodymas iškilus ginčams su tiekėjais.
Tiekimo grandinės patikimumo didinimas, siekiant greito ir saugaus užsakymo perdavimo
Sąnaudų sumažinimas (šiame procese dalyvaujančių darbuotojų mažinimas, sutaupoma raštinės įranga, eksploatacinės medžiagos)
Klaidų sumažinimas ir tolimesnių tiekimo procesų paspartinimas
Tiekėjo verslo drausmės padidėjimas
 
Siuntų valdymo privalumai Prekybos tinklas gauna naujausią informaciją apie faktinį prekių išvežimą iš tiekėjo sandėlio, ir dėl nepakankamo kiekio gali papildomai užsakyti prekių iš kito tiekėjo, siekiant išvengti tiekimo sutrikimų
Galimybė iš anksto paruošti sandėlio talpas priimant aprašytą DESADV prekę. Sumažinamos eilės prie sandėlio, greičiau priimamos prekės
Priėmėjas turi teisingą informaciją ir gali sulyginti užsakytas prekes su gautomis prekėmis
Sumažėja klaidų skaičius priimant prekes
Didesnė pristatymo kontrolė
Sumažėja skundų skaičius
Sąskaitų apmokėjimų privalumai Naudojant elektroninį skaitmeninį parašą (EOC), elektroninė sąskaitos versija galės pilnai pakeisti popierinį dokumentą
70% sumažėja darbuotojų poreikis
Mažiau laiko užima mažmeninio prekybos tinklo sąskaitų-faktūrų apdorojimas, tiekėjas greičiau gauna apmokėjimą
Sumažėja klaidų dokumentuose
Mažiau popierinių dokumentų